سوئیچ سیسکو

سوئیچ سیسکو - انواع سوئیچ سیسکو - انواع سوئیچ Nexus - انواع سوئیچ Catalyst - خرید سوئیچ سیسکو

سوئیچ سیسکو

سوئیچ سیسکو - انواع سوئیچ سیسکو - انواع سوئیچ Nexus - انواع سوئیچ Catalyst - خرید سوئیچ سیسکو

طبقه بندی موضوعی
  • ۱
  • ۰

سوئیچ سیسکو catalyst 6800

سوئیچ سیسکو CATALYST 6800 :

سوئیچ catalyst-سوئیچ سیسکو catalyst 6800 -سوئیچ کاتالیست-پیکربندی سوئیچ کاتالیست

یکی دیگر از محصولات قدرتمند کمپانی سیسکو که در رده سوئیچ های Lan Core and Distrtibution  روانه بازار شد ، سوئیچ های سری Catalyst 6800 می باشد  . در این محصول نیز مانند سایر سوئیچ های هم رده آن ، سهولت در امور مدیریتی به چشم می خورد . همچنین امنیت مورد نیاز شبکه که از چالش های قابل توجه هر سازمانی می باشد را ، می توان از این محصولات دریافت کرد . سوئیچ های Catalyst 6800 نیز همانند سوئیچ های سری Catalyst 6500 جهت استفاده در سرویس های اترنت مولتی گیگابیت (Multigigabit Ethernet services) بهینه شده اند . بنابراین این قابلیت می تواند یکی از دلایل فراهم آوردن امنیت مورد نیاز شبکه باشد .

برای خواندن ادامه مقاله به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ویژگی ها و مزایا سوئیچ سیسکو Catalyst 6800

**

پشتیبانی از معماری شبکه دیجیتال سیسکو

تنها کمپانی سیسکو رویکردی Digital Ready ارائه می دهد که از لایه Edge شروع می شود و تا جایی که اپلیکیشن ها مقیم هستند، گسترش می یابد.

هوشمند بودن

پشتیبانی ماژول سرویسهای یکپارچه از Wireless، تجزیه و تحلیل شبکه، عملیات خودکار و امنیت جامع پشتیبانی می کنند. علاوه برا ین موارد سیستم سوئیچینگ مجازی (Virtual Switching System ) انعطاف پذیری بیشتر و قابلیت دسترسی بالایی را فراهم می کنند.

ایمن بودن

سوئیچ های Catalyst 6800 کمپانی سیسکو جهت برآوردن قابلیت هایی از جمله امنیت بالا ، مقیاس پذیری ، دینامیک بودن ، مانیتورینگ شبکه و role-based access control ؛ از تکنولوژی های TrustSec و IOS Flexible NetFlow برخوردارند .

ساده سازی پیکر بندی و مدیریت شبکه  

معماری بکار رفته در سوئیچ های سیسکو سری Catalyst 6800 شامل قابلیت های Smart Operations و Catalyst Instant Access می باشد. با این قابلیت پیکر بندی و مدیریت شبکه سهولت بیشتری خواهند داشت .

مقیاس پذیری بالا

این رده از سوئیچ ها جهت استفاده در سرویس های 1 گیگابایت الی 10 گیگابایت بهینه شده اند . این محصولات ظرفیت سوئیچینگ تا حداکثر 11.4 ترابایت را ارائه می دهند .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی